« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe:

a) otwarcie obrad i stwierdzenie quorum

c) przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji Rady Gminy (zgłaszanie ewentualnych uwag).

2. Informacja Wójta Gminy, Przewodniczącego Rady Gminy oraz przewodniczących komisji z bieżącej działalności.

3. Składanie pisemnych zapytań i interpelacji radnych.

4. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Międzyrzec Podlaski w roku szkolnym 2023/2024.

5. Podjęcie uchwał w sprawie:

g) rozpatrzenia petycji Miasta Zakopane w sprawie wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej oraz do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z petycją o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustawy Prawo Ochrony Środowiska oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2007 r. w sprawie warunków, jakie powinna spełniać miejscowość, w której można pobierać opłatę miejscową

j) przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków (dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Barbary w Dołdze)

k) przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków (dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny w Kożuszkach)

l) przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków (dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. MB Szkaplerznej w Krzewicy)

m) przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków (dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Mikołaja w Międzyrzecu Podlaskim)

6. Wolne wnioski.

7. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej