Porządek obrad
2.
Wręczenie przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej zaświadczeń o wyborze poszczególnych radnych.
3.
Złożenie ślubowania przez radnych.
4.
Przerwa (zalogowanie radnych do systemu ESESJA).
6.
Przyjęcie porządku obrad.
7.
Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Wójta Gminy Międzyrzec Podlaski i złożenie ślubowania przez Wójta.
8.
Wybór Przewodniczącego Rady Gminy:
a)
powołanie Komisji Skrutacyjnej
c)
przedstawienie zasad głosowania
d)
przeprowadzenie głosowania - podjęcie uchwały stwierdzającej wybór.
9.
Przejęcie przez Przewodniczącego Rady Gminy obowiązków prowadzenia sesji od Radnego/Radnej Seniora.
10.
Wybór Wiceprzewodniczących Rady Gminy:
a)
ustalenie ilości wybieranych wiceprzewodniczących
b)
powołanie Komisji Skrutacyjnej
d)
przedstawienie zasad głosowania
e)
przeprowadzenie głosowania - podjęcie uchwały stwierdzającej wybór.
11.
Powołanie składów osobowych komisji:
a)
Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Międzyrzec Podlaski
b)
stałych komisji Rady Gminy Międzyrzec Podlaski.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru delegatów do reprezentowania Gminy Międzyrzec Podlaski w Międzygminnym Związku Komunalnym.
13.
Informacja o stanie budżetu gminy.
14.
Informacje Przewodniczacego Rady Gminy.